רם שפע: "ביידן יכול לבקר במזרח י-ם – את האסטרטגיה אנחנו נקבע"

אסתי פלד No Comments on רם שפע: "ביידן יכול לבקר במזרח י-ם – את האסטרטגיה אנחנו נקבע"

חבר הכנסת רם שפע ממפלגת העבודה שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על ביקור ביידן, המערכת הפוליטית והרפורמה בתחב"צ | הריאיון המלא

צילום: Hadas ParushFlash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ רם שפע ממפלגת העבודה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "נראה שהיה עד עכשיו ביקור מוצלח, תמיד שבא לפה נשיא ארה"ב זה מרגש ולא משנה מי ראש הממשלה. לא סוד שהדמוקרטים מאמינים בפתרון שתי המדינות, אם הוא רוצה לבקר במזרח ירושלים הוא יכול, את האסטרטגיה שלנו נקבע בממשלה ובכנסת"

"זהו לא ביקור פוליטי" הוסיף שפע, "הוא נקבע לפני הרבה זמן. מה שמשמעותי זהו הקשר החזק ביננו אנחנו צריכים אותם ולא פחות מכך הם צריכים אותנו".

על הסכם שלום עתידי עם הפלסטינים אמר: "היה חשש מהסכם שלום עם ירדן ומצרים, זה לא דומה לפלסטינים, אבל האינטרס שלנו זה לחתור לשלום, למרות שלא נראה לי שזה יקרה מחר בבוקר. קשה יותר לחיות בסכסוך עם הפלסטינים מאשר לעשות איתם שלום, צריך שאנשים בשני הצדדים יחיו בשקט ובשלום".

על הפריימריז במפלגת העבודה אמר: "מיכאלי מתמודדת כרגע, אני מאמין שהיא תיבחר לראשונה מזה 40 שנה פעמיים ברצף, חרמוני אומר שהוא ייתן את ההנהגה שלו למישהו אחר וזה מצחיק".

על הרפורמה בתחב"צ: "הרפורמה היא טובה, מטרתה היא לייצר שיוויון בין האנשים שחיים במדינת ישראל, לא הגיוני שאנשים שגרים במקומות שונים ישלמו מחירים שונים, כדי לתמרץ את האנשים לעבור לתחב"צ צריך היה להוזיל את המחירים החודשיים, למרות שעלה המחיר של הנסיעות היומיות הבודדות".

האזינו לריאיון המלא עם ח"כ רם שפע:



0 תגובות